søndag 14. september 2014

Hyllest til min kjære mann ♥

Som overskriften sier, er dette innlegget en hyllest til min kjære ektemann!
Jeg har verdens beste mann, og idag fyller han år og vi har feiret han ♥

Men verdens beste mann, er det jo mange som sier at de har, Vi er alle forskjellige og har både gode og negative egenskaper, som sammen blir til en god match.

Jeg vil derfor hylle deg min drømme mann, med noen ord om hvorfor nettopp du for meg er, verdens beste mann

Du er et ekte mannebein! Du er en solid og stødig kar med beina godt plantet på jorden. Du er alltid blid, og har en artig humor! Du får meg til å le hver eneste dag og vi har det alltid gøy sammen ☻
Vi deler alt, både godt og vondt. Du kan snakke åpent og ærlig om følelser og ditt indre. Du har en ro og varme som smitter, du er vårt stødige fjell!

Du er skikkelig handy! Du kan lage alt! Du imponerer stadig med dine ferdigheter og kunnskaper innen det meste. Du lager alltid det jeg ønsker meg! Du kan veldig mye om mye rart, og har ikke alltid plass til å legge på minne hverdagslige ting, men det er stort sett sjarmerende ☻Du har alltid en god kommentar på lur og alle liker å omgås deg! Du er omsorgsfull, kjærlig og romantisk og overrasker meg stadig.

Du er ekte og prøver aldri å være en annen enn den du er! Det er så befriende å være samen med deg! Du er sosial og spontan. Du er leken og morsom! Du ler av mine blonde kommentarer, men aldri vondt ment! Jeg lærer av deg hver eneste dag!

Du sier aldri NEI! Du setter familien vår alltid først, og du sløser med kjærligheten!
Du viser meg tillit, gir meg trygghet, betingelsesløs støtte og kjærlighet og gir hjertet mitt fred.
Er det rart jeg har giftet meg med deg?

Du er kul, og sist men ikke minst, er du en utrolig stram og flott kar! Jeg elsker deg, og ser opp til deg og sier som jeg sa i min tale til deg på bryllupsdagen vår:

Kjærligheten er som en blomst.
Når den vannes og elskes vil den vokse og gro.
Etter det vi har delt, er jeg trygg i min tro,
på at ingenting kan skille oss to.


Gratulerer så mye med dagen mannen min ♥



Klem

1 kommentar:

  1. There is certainly a lot to learn about this topic.
    I love all the points you've made.

    My web blog; Alpha Fuel XT Reviews

    SvarSlett

Takk for at du leser:)
Blir glad om du vil legge igjen en liten hilsen....