torsdag 10. juli 2014

GIVEAWAY!

Da er det vel på høy tid med giveaway`en jeg lovet dere! Som en liten takk til alle dere som leser bloggen og legger igjen så fine kommentarer og tilbakemeldinger, både her, på facebook og instagram, vil jeg gjerne få gi en liten gave tilbake. Jeg setter utrolig stor pris på hver og en av dere som leser mine ord og følger med meg og mine i vår hverdag.
Jeg hadde aldri trodd at så mange ville besøke min lille tanke hule, og er overveldet over at besøkstallet er over 25.000 på så kort tid. Tusen takk ♥

Jeg har tenkt en stund på hva som kan være en passende giveaway her inne hos meg, og har kommet fram til et smykke. Et såkalt mor og barn smykke.
Jeg fikk et smykke av søsteren min etter at Jonathan døde. Det er et smykke som symboliserer meg og min kjære sammen med våre 2 barn formet som et hjerte ♥ Jeg er veldig glad i dette og synes det er veldig fint å kunne bruke et smykke der jeg bærer hele familien min med meg rundt halsen. En gave jeg ble veldig glad for ♥

Mor og barn smykker er bitt veldig populære, og er en fin gave til deg selv, til din kjære, en venninne, mor, bestemor, ja hva som helst. Smykket kan bestå av både mor, far, barn, bestemor med barnebarn o.l. så dette er en giveaway også en mannlig leser kan melde seg på og gi til den han måtte ønske.
Et slikt smykke er fint å ha fordi jeg har et barn for lite her på jord, og godt å kunne bære noe symbolsk rundt halsen, men det er like fint å kunne bruke det selv om du har alle dine kjære sammen med deg. Så heng deg gjerne på og vinn et slikt smykke :)

Jeg gjorde et lite søk her på nettet og fant den fine bloggen til Mittlilleskykkeskrin, og kontaktet henne. En herlig dame som heter Hege lager de fineste smykker, og er så snill og tilbyr seg å dele på gaven. Tusen takk Hege for så god service og for jobben du gjør ved å lage et slik smykke til en heldig leser!

Vinneren må kontakte meg på mail adressen: Cec_olsen@hotmail.com og si antall barn og hvilken farge som ønskes, (gutt/er eller jente/r) så lager nok Hege et flott smykke som vil passe deg!  Jeg legger ved noen bilder av mor og barn smykker Mittlillesmykkeskrin har laget som eksempler på hvordan et slik smykke kan se ut. (Bildene fant jeg på nettsiden og i nettbutikken hennes)
Ta gjerne en titt på alt annet inne hos henne også, veldig mye fint! Eller følg henne på instagram @mittlillesmykkeskrin :)

Spillereglene er så enkle som å legge igjen en liten kommentar med navet ditt under dette innlegget så trekker jeg en heldig vinner neste søndag 20.juli :)

Håper mange vil være med! 

LYKKE TIL! :)









Klem

11 kommentarer:

  1. Kjempe flott gjort av deg Cecilie :) Syns dokke e snille begge to så jere dette :) Nydelige smykker Hege lage :)
    Herdis,

    SvarSlett
  2. I`m in! Har sagt det det før, men seie det igjen; du skrive så bra! Vanskelige tema blir behandla med klokskap, å du inspirere. Klem fra fru Rygh:):)

    SvarSlett
  3. Kjempe fine giveaway :) eg e med :) Hege

    SvarSlett
  4. Kjekt å følge dej på bloggen cecilie�� nydelige smykke so ej hive mej med
    Iren

    SvarSlett
  5. Tusen takk for en veldig fin blogg. Smiler og gråter om hverandre når jeg leser. Nydelige smykker som jeg har ønsket meg lenge, hiver meg med. Sommerhilsen fra Birte

    SvarSlett
  6. Hei!
    Jeg blir gjerne med i denne trekningen :)

    Det er godt å kunne finne noe trøst (og glede) i slike små symboler

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  7. Nydelige smykker <3
    Jeg prøver gjerne lykken :)

    SvarSlett
  8. Fin blogg, du skriver veldig bra!

    Marit

    SvarSlett
  9. Har selvsagt lyst å være med i trekningen av et sånt fint smykke! Er veldig kjekt å følge deg på bloggen :-)
    Oddrun

    SvarSlett
  10. Fårr ein fine ting å ji vekk!! :) Fine blogg du har <3
    Klart eg vill vara me ;p

    SvarSlett
  11. Ida kristin Haugen19. juli 2014 kl. 05:58

    For ett nydligt smykke, dette kun jeg godt tenkt meg å vunnet! Du inspirerer og skriver så godt, å får meg til å tenke på hva jeg har, at dette ikke alltid er en selvføle! Du er sterk! Å jeg føler med deg, å ønsker deg kun det beste i fremtiden Cecilie❤️ Flott blogg

    SvarSlett

Takk for at du leser:)
Blir glad om du vil legge igjen en liten hilsen....