søndag 20. juli 2014

TREKNING GIVEAWAY og et lite vink fra meg!

Hei på dere :)

Da var søndagen kommet, og straks er den over også, hutte-meg-tu hvor tiden flyr!
Men jeg har fått trukket en vinner i kveld via random.org nettsiden og der ble tallet 5! Tusen takk til alle som deltok på bloggen`s første giveaway! Koselig å lese kommentarene deres :)
Og på kommentar nummer 5 står det:

Birte Storlykken Sekkesæter14. juli 2014 kl. 18.19
Tusen takk for en veldig fin blogg. Smiler og gråter om hverandre når jeg leser. Nydelige smykker som jeg har ønsket meg lenge, hiver meg med. Sommerhilsen fra Birte

Gratulerer så mye Birte Storlykken Sekkesæter med et fint smykke fra mittlillesmykkeskrin og tusen takk for at du leser og la igjen en kommentar på Giveawayen :) Send meg en mail til emailadressen: Cec_olsen@hotmail.com med adressen din, så kan vi prates der om hvordan du ønsker at smykket skal se ut :)

Ellers her i gården nyter vi ferie og sommer dagene! FOR en sommer vi har her på Sunnmøre i år! Desidert den fineste sommeren siden jeg flyttet opp hit! Vi har hatt besøk og dratt på mange koselige aktiviteter, vi var en snartur til Hunderfossen og ellers driver vi med bryllup planleggingen og jobber for fullt ute med å lage mur og etter hvert terrasse! Og noen "fridager" innimellom til bare bading og soling. Å så hvor godt solen gjør for kropp og sjel!
Så en meget aktiv 14 dagers ferie har det faktisk blitt! Men bare det å gjøre noe annet og være sammen hele dagene med de jeg liker aller best, det er ferie det ♥ Nå skal mannen jobbe 4 dager igjen, og så er det ny ferie tur til Karmøy og utdrikningslag! Wæææ jeg greluuuder meg som løveungen sier i Karsten og Petra filmen, eller grugleder meg hihi ;) ( Her i hus er den filmen ganske populær;) ) Gøy blir det ihvertfall å få treffe jentene der nede igjen :)

Jeg har faktisk vært så utrolig heldig å fått en ekstra kosedag/utdrikningslag jeg! For de av dere som følger meg på instagram, så har dere nok alt sett det :)
Det ble litt vanskelig for mange av venninnene mine her oppe å delta på utdrikningslaget som er planlagt av min forlover på Karmøy, så da bestemte de seg like godt for å lage til en egen dag for meg her oppe! En nydelig sommerdag med mine gode venniner! HELT PERFEKT ♥
Jeg skal lage et innlegg om den koselige overraskelses dagen jeg fikk her for noen lørdager siden, tiden flyr bare litt fort av sted om dagene og bloggingen har ikke blitt prioritert i fineværet.

Men et lite bilderas med noen instagram bilder kan jeg ihvertfall slenge med til slutt.

Besøk av søsteren min og tantejenta Malene ♥ Koser oss på Sommerfesten på Giske!

Besøk på Atlanterhavsparken i Ålesund
Kjempe koselig på hunderfossen
Barnas gård på Lillehammer
En liten start på uteområdet!
Og mange deilige soldager på stranden!!







Håper dere alle har en fin sommer og like fint vær som oss! I morgen får vi besøk av 9 kjekke servitør damer som skal hjelpe oss i bryllupet. Da blir det mer planlegging og litt god mat i koselig lag :) Tenk det er bare 5 uker til vi gifter oss!!

Vi snakkes! Jeg må koste sand ut av denne sandhulen vi bor i for tiden, selv om det hører sommeren med :)


Klem

4 kommentarer:

  1. Jippi!! Nå ble jeg kjempe glad! Tusen takk!

    SvarSlett
  2. Koselig��gleder oss til dere kommer��Klem fra Pappa❤️

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å lage et fint smykke til deg Birte :)

    SvarSlett
  4. I'm impressed, I have to admit. Rarely do I come across a blog that's both educative and
    amusing, and without a doubt, you've hit the nail
    on the head. The problem is something too few
    folks are speaking intelligently about. I am very happy that I stumbled across this during my
    search for something relating to this.

    my weblog :: Dean Graziosi visit the website

    SvarSlett

Takk for at du leser:)
Blir glad om du vil legge igjen en liten hilsen....