torsdag 26. juni 2014

Bryllup`s forberedelser!

God kveld!

Her går det i bryllup`s planlegging og forberedelser om dagene. Når jeg er i siget må jeg bare fokusere på dette og få gjort mest mulig. Det er litt sånn periodevis at jeg får gjort ting i forbindelse med dette og da tar jeg et "raid" når jeg først er igang. Det nærmer seg fort nå! Tenk det er under 2 måneder til bryllupet! Wææææ!



Det er litt rart å tenke på at først kommende lørdag, var datoen vi først hadde satt av til bryllup. Men da vår lille skatt skulle komme tenkte vi å utsette det litt, slik at han var blitt litt eldre. En 8 måneder gammel brudesvenn skulle vi hatt på bryllupsdagen vår 23.august. Det er vondt å måtte stryke ut på listen, antrekk og diverse til denne lille karen som ville vært så fin....Men han vil "være med oss" denne dagen allikevel ♥

Idag har jeg ihvertfall hatt veldig god hjelp hele dagen av ei god venninne :) Vi har brettet servietter og lagt inn meny, laget bordkort og laget pompoms i store mengder! Og ikke minst pratet om alt som kan prates om hehe,  altså en meget produktiv og riktig så koselig dag sammen med henne ♥ Tusen takk for god hjelp! Veldig godt med alt som er gjort :)

Noen smakebiter fra siste tidens innkjøp i anledning den store dagen! Og litt bilder fra dagen idag. Det er umulig å ikke ha en gøyal dag sammen med denne sprudlende jenta, bildene taler vel for seg ;)


Ha en fortsatt fin kveld!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du leser:)
Blir glad om du vil legge igjen en liten hilsen....