fredag 27. juni 2014

Tenner 2 lys ikveld ♥♥


Idag gråter jeg over den lille gutten som mistet livet i en ulykke i en barnehage her i Ålesund idag. Jeg gråter for familien som har mistet sin lille gutt og kjenner slik på følelsene over hvordan livet plutselig blir snudd på hodet og sitte igjen i bunnløs sorg.

Jeg kjenner ikke til familien, eller noe mer om saken enn det som er skrevet i mediene, men jeg hørte nyhetene på radioen når jeg var ute og kjørte, og jeg ble kvalm, nedstemt og fikk virkelig vondt i hjertet da jeg hørte dette.....Jeg har grått flere ganger idag for jeg tenker så inderlig på dem alle sammen og kan tenke meg hvor vondt de har det nå :(

Tenner et lys for vår lille skatt og for den lille gutten ikveld ♥♥
Det er mange små skatter i himmelen, og det er så uendelig trist.

Mange varme tanker og dypeste medfølelse til familien og pårørende.

Klem


3 kommentarer:

  1. Uff, så tragisk. Det er det store marerittet, at noko skal skje med dei små. Så grusomt for foreldrene, og for dei ansatte i barnehagen.

    SvarSlett
  2. Kjente også på dette selv i går. Har jo mistet gutten min og jobber i barnehage. Den værste tlf en ansatt må ta til disse foreldrene som nå har et barn for lite. Englemamma

    SvarSlett
  3. Ja huff dette er så trist :( Jeg kan ikke tenke meg hvordan det er for de som jobber i barnehagen! Men det må være veldig vondt og vanskelig. Håper alle blir godt ivaretatt nå. Kan ikke si at jeg vet hvordan familien heller har det, alles sorg er ulik, men jeg kjenner så godt følelsen av å få livet totalt snudd på hodet og bli sittende igjen i bunnløs sorg :( Tenker på dem hver dag nå.....Disse følelsene tenker jeg nok dere kjenner også englemamma og englepappa.Mange klemmer til dere <3<3

    SvarSlett

Takk for at du leser:)
Blir glad om du vil legge igjen en liten hilsen....