lørdag 16. august 2014

1 uke til bryllup ♥

God lørdagskveld ☻
Tenk at neste lørdag på denne tiden er jeg endelig gift med min kjære og har alle de vi bryr oss om rundt oss ♥ Å hvor fantastisk denne dagen kommer til å bli ♥

Det er litt uvirkelig, selv hvor mye vi jobber med bryllupet om dagen så er det litt vanskelig å skjønne at vår store dag bare er en uke til!

Igår var jeg på prøvetime for sminke å hår, og da kjente jeg spenningen tok ekstra tak i meg og deilige sommerfugler som svirrer for fullt i magen. Spennende og rart å skulle være brud ☻

Vi gleder oss mye, selv om vi er litt slitne om dagene. Men det får bare stå i nå og vi må gi det vi har slik at neste helg bare kan nytes! Det blir en GLEDENS dag og vi ser så frem til å kunne kjenne på disse gode følelsene ♥ Når vi koser oss nå setter vi så utrolig mer pris på det enn vi kanskje gjorde før. For når vi har opplevd hvor brutalt livet også kan være, så er det utrolig godt å kjenne at de gode fine gledes stundene fortsatt finnes i livene våre.

Kjærligheten står i fokus en hel dag og samtidig vil også vår lille engel minnes. Barna våre er kommet av vår kjærlighet til hverandre, og Leah og Jonathan blir en del av denne dagen ♥
Det blir spesielt, det blir rørende og sterkt, men det vil være naturlig når det er slik livet vårt er nå.

Jeg gleder meg til å kunne vise dere bilder fra vår kommende bryllups dag ♥

Når vi først snakker om bilder, tenkte jeg å legge ved noen kjempe koselige bilder vi er veldige glade for å ha fått!
Søskenbarnet mitt er fotograf og lurte på om vi ville være modeller for noen bilder hun ville ta når vi var hjemme på Karmøy i sommer.

Veldig artig og koselig å få være med selv om vi ikke fikk til hele planen pga. noen sure miner hos minstemann denne morgenen, men heldigvis kom hun med et par av sine sjarmør smil innimellom ☻




Vil anbefale Fotograf Aina Østebøvik Olsen på det varmeste, ei lun og koselig jente med barne tekket og ikke minst veldig dyktig! Sjekk ut bloggen hennes om du trenger fotograf! www.ainaolsen.blogspot.no

Tusen takk Aina for at vi fikk være med på en koselig fotoshoot og for nydelige bilder ♥


Klem

2 kommentarer:

  1. Nå glede me oss super masse ��❤️

    SvarSlett
  2. Det var så utrolig kjekt å få lov å fotografere dere! :) Gleder oss masse til bryllup!

    SvarSlett

Takk for at du leser:)
Blir glad om du vil legge igjen en liten hilsen....