torsdag 28. august 2014

Mann og Kone ♥

En liten oppdatering siden sist :

VI ER ENDELIG BLITT HERR OG FRU ♥  HUUUURRRRAAA!!! ♥♥♥

Ja, tenk siden sist jeg skrev, har vi faktisk nå blitt gifte☻ Herlighet for en fantastisk opplevelse vi har hatt i helgen og og for en MINNERIK og MAGISK helg og bryllups dag vi har hatt sammen med familie og venner!
Vi har landet når det gjelder stressnivå, men vi lever nå på en sky og der blir vi lenge!
For et eventyr vi har skapt sammen disse dagene, og drømmene våre har gått i oppfyllelse når det gjelder giftermål ♥

Vi har feiret 3 dager til ende og sitter igjen med en lykkelig og god kjærlighets følelse i kroppen ♥
Vi startet feiringen på fredag med en sammenkomst på et sjøhus med over 80 gjester! Vi kosa oss med masse deilig mat, som venner og familie har bidratt med, god drikke i glasset og ikke minst kjempe god stemning! Vi fikk tatt hilserunden og gjestene ble litt "kjent", og jeg og min mann (hihi, rart å kunne si det nå) arrangerte quis utover kvelden! ARTIG
Det ble en storartet kveld og vi tror det har mye å si at bryllupsdagen neste dag ble så fantastisk som den ble, fordi stemningen ble løsnet på iløpet av fredagskvelden og gjestene var alt blitt litt "kjent".

Allerede etter fredagen var stemningen på topp og vi var enda mer gira for neste dag! Åååå for en spenning, for en glede å endelig skulle få gifte meg med mannen jeg elsker så høyt!

Det har vert en tung og vanskelig tid, med mye trist og vondt siste 7 månedene, nå var dagen kommet og det skulle bli vår gledens dag ♥ Vi har vert ufattelig slitne siste ukene, jeg har vert livredd for å ikke greie å gjennomføre denne helgen, men når alt var gjort, og fredagskvelden kom, var det bare å nyte helgen og jeg har vel aldri hatt mer energi! Jeg er så glad for at jeg fant siste kreftene til dette, for dette er en opplevelse vi aldri glemmer!

Bryllupsdagen var perfekt fra start til slutt! Aldri før har jeg vært så spent, så rørt eller sett min mann så nydelig ♥
Jeg følte meg vakker og klarte ikke slutte å smile, gjestene våre var aldeles nydelige og kjærligheten og varmen fra alle rundt oss var til å ta og føle på!
Det høres klisjé aktig ut, men ifølge både gjester og oss, så har vi hatt en eventyr helg rett å slett ♥

Tårene de rant hele dagen, selv om det var gledes tårer, så var det spesielt og til ettertanke også. Etter alt vi har vært igjennom var det ikke til å unngå at dette ble en spesiell dag for oss. Jonathan har vært med i våre tanker og hjerter, like mye som vår skjønne datter Leah og det var godt å få ha de begge med ♥
Min manns tale slo pusten utav de fleste gjestene, den var aldeles nydelig! Midt oppi alt det uheldige, føler jeg meg også som VERDENS HELDIGSTE som nå er gift med denne mannen♥

Vi prøver å sanke sammen litt bilder fra dagen nå og har fått noen. Fotografen følgte oss fra frisør-kirke til fotograferingen, og vi gleder oss til å se disse. Da skal jeg vise dere litt mer, men først en liten smake bit fra vår drømmedag ♥

Mann og kone ♥


Lykkelig gift ♥


Vår vakre lille venn og brudepike ♥ SÅ STOLT vi er over Leah gullet vårt ♥


Min mann`s bestefar`s gamle Opel Cadett ble brudebilen vår ☻


Jonathan er med oss i alle anledninger ♥ Det var godt å få sette brudebuketten min hos han ♥ Barna våre er symbolet på vår kjærlighet til hverandre ♥ Et spesielt og annerledes familiebilde ♥

Leah og min manns søskenbarn ♥ Ei trygg hand å holde i ♥

GØY med photobooth ☻ Har mange gøyale bilder fra denne kvelden! Her med min svoger og min ekte mann bakerst ♥

Jeg kommer til å lage flere bryllups innlegg etter hvert. Har mye fint jeg vil vise frem! Må bare skaffe litt bilder først! Mange gode venner har hjulpet oss med utrolig mye forskjellig, bla. filming og fotografering så vi får nok massevis av bilder snart ☻

En ekte kjærlighets dag ble det ihvertfall for oss, og når vi sto på location for fotograferingen etter kirken i nydelig vær, var himmelen blå med en stor hvit sky formet som et perfekt hjerte over oss ♥ Det var kjærlighet sendt fra himmelen det♥ 



Nå flyr jeg videre en stund på vår kjærlighet sky! Vi ses ☻

En får ikke støtt det en synes er best,
de ting her i livet en ønsker seg mest.
Men kunsten den er ser du, alltid å tenke,
aldri så galt at det ikke seg jenke.

Om dager er triste og alt går på skeive,
husk at det koster, det koster å leve.
Men det skal du vite, og det skal du tro,
at bak etter fjære så kommer det flo.
Og tidene skifter fra år og til år,
og flust opp av lykke og motgang du får.
Men best er du stillet, om alltid du tenker,
aldri så galt at det ikke seg jenker.

( Min pappa`s ord til oss ♥ Ord som min farfar alltid har delt i slike anledninger )


Aldri før har vi vært sterkere sammen ♥ (Ord fra min kjære♥ )





Klem

7 kommentarer:

  1. Det va ein fantastisk å perfekt dag å feira i lag me dåkke❤️ Nydelige va dåkke alle ❤️��

    SvarSlett
  2. Perfekt helg❤ Rørende og fint! E så stolte øve deg Cecilie �� ��

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Det var mange fine bilder, og såg ut til å vere ein fin dag. Og så fint at de tok familiebilde på gravstaden. Det var rørande å sjå. Ynskjer dykk gode dagar saman!

    SvarSlett
  4. Ser ut som at dere hadde en super dag. Har friskt i minne om hvor mye jobb det er med å stelle i stand bryllup! Høres ut som dere har flotte mennesker i familiene deres:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye!! Dere var fantastisk flotte <3

    SvarSlett
  6. Gratulerer hjerteligst med en ukes bryllupsdag��Og hjertelig takk for en fantastisk feiring og helg. Sammen er dere sterkere enn dynamitt��Ønsker dere all Hell og Lykke som er mulig��❤️Mvh Pappa

    SvarSlett
  7. Very energetic post, I enjoyed that a lot. Will there be a part 2?


    my blog post; here

    SvarSlett

Takk for at du leser:)
Blir glad om du vil legge igjen en liten hilsen....