fredag 11. april 2014

Bilderas fra siste ukene

Da var jeg kommet hjem etter en fin uke i mine gamle hjemtrakter. Det var fint å få være sammen med familie og venner på Karmøy og jeg kjenner at det har gjort godt å være litt borte hjemmefra og forandre omgivelsene litt. 

Alltid stor gjensynsglede, av og til litt vel mye ;)
Koser seg med bollebaking og maling ;)
Veldig gode venner :)
Og andre ganger ikke fullt så gode venner ;)
Søskenbarn til tross, det er ikke lett å dele!

De siste ukene har vært fylt med mye koselige aktiviteter, sol og vårfølelse og jeg har følt at dagene går mer fremover enn tilbake. Dagene svinger veldig enda, men det går mot lysere tider og det gjør godt for både kropp og sjel. Jeg har vært mye ute i naturen, sittet i solen, og prøvd å hente energi fra solstrålene. Det er deilig å se det spire å gro ute, og lysten til å rydde opp litt både ute å inne kommer frem.



Så etter mange flotte vårdager har jeg fått ladet opp litt energi. Idag kastet jeg meg over huset for en aldri så liten vårrengjøring der vår farger fikk komme frem i interiøret. Det har vært en del påskepynt laging også siste tiden, og det er alltid koselig. Hva er vel finere enn pynten barna lager selv? :)


Huset dufter av Durancé lavendel gulv vask og de herlige fargene påsken bringer med seg frisker opp hjemmet vårt. 

Noen nye putetrekk fra Palma lyser opp sofaen
Naturen får komme inn.
Fine grener er blitt fraktet med hjem fra hagen i barndomshjemmet mitt og Leah har hengt opp små egg.
Søte fargerike pomponger fra Ikea fikk bli med hjem


 Vi er klare for påskeferie, og ser fram mot koselige dager sammen med familie og venner ♥  

Ønsker dere alle en riktig fin påske! Nyt dagene og ta vare på øyeblikkene sammen med deres kjære ♥  

Påske klem

4 kommentarer:

  1. Så koselige bilder!
    Lysere, lengre og varmere dager hjelper på mye..... <3
    Ønsker dere en riktig så god påske!
    Klem <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er utrolig hva det kan gjøre med humøret ja:) Ønsker dere en riktig fin påske også <3
      Klem :)

      Slett
  2. koselige bilder :) kjekt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja d va så kjekt!:)alltid kosligt å verr sammen me dokke <3

      Slett

Takk for at du leser:)
Blir glad om du vil legge igjen en liten hilsen....