mandag 14. april 2014

God morgen!


God morgen alle lesere :)

Ny uke mye muligheter! Det er påskeferie for mange og det betyr jo mye kos med familie og venner for de aller fleste.
For min del kjenner jeg at idag er morgenen ganske tung og grå akkurat som været....Jeg hadde en litt tyngre dag igjen igår, og føler meg ganske nedstemt idag også.
Vi var på deilig familiemiddag igår og det er jo alltid hyggelig, men når bølgene kommer, vet jeg dessverre aldri.....

Det er på tide å begynne å tenke på gravstein til vår lille venn, og det er ikke særlig lett. Jeg vil selvfølgelig at han skal få en nydelig stein, men kan rett å slett ikke si at jeg synes gravsteiner er så veldig nydelig. Det er vondt, trist å vanskelig å velge! Jeg skulle så inderlig ønske jeg aldri trengte å lete etter en stein som passer til mitt barn.

Det finnes mange forskjellige, litt mindre utvalg når det gjelder barnegrav steiner, men vi har fått mange brosjyrer, vært å sett på noen utstillinger, og søkt på nettet. Jeg har også sett i naturen etter stein selv, men synes det er så vanskelig da dette blir en stein som skal stå der for alltid, og som jeg alltid vil gå å se på. Jeg må bli helt fornøyd. Men jeg klarer ikke å se på dette med gravstein i mer enn noen minutter, for så å legge det bort igjen...
Men en dag må vi jo bare velge og igår satt vi å tegnet steinen her på nett. Det er brutalt og helt utenkelig at jeg gjør dette, så forferdelig vondt å se navnet til sin lille sønn stå skrevet på en gravstein. Jeg gråter for hvert søk jeg gjør på nettet i forbindelse med dette....

Jeg vet han er død, vi får han aldri igjen, men jeg føler liksom at når steinen kommer på plass så blir det littt sånn "endelig". Jeg fornekter ikke hva som er skjedd, men klarer bare ikke å forstå dette enda og er redd for at steinen på en måte vil "bekrefte" det enda mer. Det kan høres rart ut, men alle tanker og følelser er rare hos meg nå.
Jeg tror nok samtidig at det å få opp en fin stein vil gjøre godt. Da får jeg mulighet til å lage Jonathan`s lille hage helt fin som jeg vil den skal være.
Jeg vil gjerne ha steinen opp til bryllupet vårt i august og at det er blitt litt grønt og fint rundt.

Nei, jeg får gå å vekke snuppelura mi. Vi har tatt påskeferie og hun sover frampå ;) Det er godt med litt rolige morgener :) Min kjære må jobbe i morgen også, og så er det ferie på alle mann! Ser frem til det! Å være sammen alle tre gjør meg glad :)

Ha en fin dag dere!

Klem

2 kommentarer:

  1. Jeg kjenner igjen tankene dine!
    Med stenen blir det enda mere virkelig! Vondere, men på en måte er det godt å endelig få den på plass også....
    Ønsker dere en riktig god påske <3
    Stor klem fra meg!

    SvarSlett

Takk for at du leser:)
Blir glad om du vil legge igjen en liten hilsen....