mandag 19. mai 2014

God morgen og vel overstått 17.mai!

Håper dere alle sammen har hatt en strålende fin 17.mai feiring i helgen! :)
Her har det vært litt stille i det siste. Dagene går med til hverdagslige plikter og gjøremål, hus og hjem som skal tas hånd om og ikke minst ei aktiv jente i den berømte trassalderen! ;) Det har vært ei ganske travel uke, en del avtaler og møter, en snartur til Stavanger på oppfølgingsmøte med jobben og klargjøring av diverse mot helgens 17.mai feiring.

Sorgen den går i store bølgedaler enda. Det begynner heldigvis å bli litt lengre mellom de aller største nedturene, men slutten på denne uken ble dessverre veldig tøff. Etter travle dager, blir man gjerne veldig sliten og det spiller nok mye inn på hvordan kroppen klarer og takle de tøffere stundene.
Det vært flere vanskelige ting og jobbe med, og i tillegg har 17.mai dagen vært i tankene mine helt siden januar, og denne dagen kjente jeg stadig nærmet seg. Dette er en dag der barn og familie er ekstra i fokus og gleden over å se hvor oppspilt, glade og fornøyde barna er på en slik dag, det er så utrolig deilig ♥

Men 17.mai er en merkedag det også, spesielt den første sies det at vil kjennes ekstra tung. Det er en dag vi ser flere barnevogner enn noen gang, og sprudlende fine gutter og jenter i finstasen sin. Selv om Jonathan ikke hadde vært 5 år nå, tenker jeg allikevel på de skjønne karene som suser forbi meg i full fart og lek og tenker på hvordan min lille gutt ville vært i den alderen også. Jeg er så glad for å få feire denne dagen sammen med Leah og se hennes glede, men du kjenner en ekstra tomhet over at vi er en familie på 4, men her går vi sammen, bare oss 3.

Men heldigvis kom disse dagene litt i forkant og jeg fikk forberedt meg på dette, så jeg følte meg litt mer oppegående igjen på lørdagen. Så med flott vær, og mine 2 skjønninger sammen med meg hadde vi en veldig fin 17.mai feiring tross alt ♥






Her ute på "landet" har vi kyrne med oss i 17.mai toget også :)

Ei meget fornøyd og kakeglad solstråle ♥


Lillebror måtte også få flagg og en vindmølle♥ Håper dere feiret med sang, flagg og kaker i himmelen også ♥


Gravmonumentet til vår lille engel er nå bestilt og kommer i midten av juni. Jeg fikk ordnet litt på graven og sådd i plenfrø her en dag så nå håper jeg det vokser litt grønn plen i hans lille hage.

Og en litt "utav rutine jente" fant jeg liggende oppi skipulken igår ikveld, lenge etter at jeg trodde hun sov ;) Så slik går nå dagene og kveldene!


I løpet av helgen ble jeg tante til en nydelig liten gutt også ♥ Så nå strikkes det for fulle pinner for å få noen småplagg ferdig til den vesle karen ♥ 
Deilig med en slik rolig dag med strikket i hendene og en varm kopp te, for her er en kraftig forkjølelse igang hos oss alle 3. 

Ha en finfin dag alle sammen så håper jeg å få skribblet litt mer denne uken!


Klem

1 kommentar:

  1. Tenker ofte på at jeg skulle ha trillet på min lille gutt. Men istedet har jeg nettopp mottatt stein og kjøpt blomster. Englemamma

    SvarSlett

Takk for at du leser:)
Blir glad om du vil legge igjen en liten hilsen....