fredag 2. mai 2014

Bryllups forberedelser ♥

God fredagskveld alle lesere :)

Her har vi hatt en nok så rolig uke med behagelige aktiviteter siden Leah skal ta det rolig etter operasjonen i ca.14 dager. Vi har kost oss masse og hatt mye kvalitets tid! Vi har også hatt noen fine trilleturer og sykkelturer rundt om her på øya.

Jeg er veldig glad for at vi har kirkegården såpass nært at vi kan både gå og sykle dit. Det er spesielt å være på graven sammen med Leah. Der er jeg sammen med begge barna mine, men på en helt feil måte. Det gjør både vondt og godt på en rar måte. Vi er der og "snakker med" lillebror og minnes han, og tenker på hvor inderlig vi skulle hatt han sammen med oss. Det er fint å ha disse stundene hvor Leah spør oss om Jonathan og forteller han om alle tingene hun styrer med. Da er han sammen med oss på en måte, samtidig som jeg kjenner det river ekstra hardt i hjertet over tapet av vår lille venn. Jeg føler at Leah er frarøvet sin lillebror, og det gjør vondt at hun skulle måtte oppleve å bli storesøster på denne måten.

Det er fint å se hvor naturlige barn er og hvordan hun steller i lillebror`s lille hage ♥ Det rører mammahjertet mitt ♥

Men det jeg egentlig skulle skrive om var litt bryllups forberedelser. Ja slik går dagene våre, fra den ene tingen til den andre, med store kontraster!
Som jeg har nevnt tidligere skal vi gifte oss den 23.august i år. Vi bestemte oss for dette like før vi fikk den gledelige nyheten om at Jonathan var på vei ♥
Vi så frem mot dette lykkeåret, men da alt ble snudd opp ned ble jeg først veldig forvirret om vi skulle gjennomføre bryllupet i år. Men det var ikke lenge jeg dvelte ved tanken, for midt opp i alt det vanskelige er jeg nødt til å ha noe fint å se frem til. En gledes dag som vil bli veldig rørende og spesiell, en dag som også blir annerledes enn den skulle ha vært, men en kjærlighets dag ♥ Og derfor ble denne dagen enda viktigere for oss å gjennomføre nå.

Det er godt å kunne ha noe annet å henge tankene i. Planleggingen går litt i rykk og napp når jeg føler jeg har overskudd til det. Mye var heldigvis ordnet før jul, da jeg tenkte månedene etter jul i ammetåke ville gå fort, og det er jeg veldig glad for nå da alt tok en annen vending. Ellers er jeg faktisk redd for at jeg ikke hadde klart å kommet i mål pga. den vanskelige tiden vi er i. For jeg må innrømme det, at det er ikke veldig enkelt å planlegge en såpass krevende ting som et stort bryllup er, når vi ikke akkurat er i en lykkerus om dagene.
Men jeg tror nok at vi klarer dette og vil få en fantastisk fin og minnerik dag sammen med alle kjære og nære som har sagt ja til å dele denne store dagen sammen med oss.
Det er viktig å ha noe å se frem mot og glede seg til, det er viktig å kunne kose seg iblant å bare være glad, og jeg tror at denne dagen vil bli en slik dag, selv med rørende øyeblikk ♥
Vi glemmer ikke gutten vår, selv om vi feirer og koser oss, heller tvert om. Vi ferier kjærligheten mellom meg om min kjære og uten denne hadde vi heller ikke fått oppleve de kjærlighets barna vi har sammen ♥ Hele bryllups dagen er et stort symbol på kjærlighet ♥

Jeg, Leah og svigermor var og handlet litt denne uken. Så greit å kunne gjøre klart det som kan gjøres, og i tillegg benytte seg av gode tilbud på det som man vet man vil trenge! Så her en kveld fikk jeg laget litt system i alt jeg har kjøpt inn til nå.
Vi skal ha en velkomstfest på fredagen, i tillegg til selve bryllupsdagen på lørdagen, for jeg vil veldig gjerne være sammen med alle mest mulig, da det blir over 50 til reisendes gjester i tillegg, som jeg ikke ser så ofte! Gøy å kunne samles å la praten og hilse runden gå denne kvelden så blir kanskje lørdagen enda så hyggeligere :)

Ordne i rotet i kjellerstuen!

Invitasjonene var laget før jul med mye hjelp av Idar`s bror som er grafisk designer og fikser det meste! Vi lagde bare teksten og kom med ønske om layout, så fikk vi det akkurat slik vi ville. Han designet monogrammet til oss også. Tusen takk for god hjelp kjære svoger ♥
Svarfristen var igår og vi har telt opp og blir totalt 92 gjester! Det sette vi kjempe stor pris på!

Ble veldig fornøyd med invitasjonene og slik ser disse ut.


Det er mye informasjon her, da vi har laget klart det meste m.t.p. transport, hotell og informasjon om både bryllups dag og velkomstfest og andre opplysninger til gjestene våre, men har fått veldig gode tilbakemeldinger på at de setter stor pris på at dette er ordnet for dem slik at det blir lettere å både komme tilreisende og delta denne helgen sammen med oss.

Vil ønske dere alle sammen en riktig fin helg og ta vare på kjærligheten og øyeblikkene sammen med deres kjære ♥



Klem

7 kommentarer:

  1. Jeg får ikke kontaktet deg her men jeg har sendt en melding i innboks på englesiden, kan du se på den?

    SvarSlett
    Svar
    1. Beklager at jeg ikke har sett den mld før nå, men har svart deg nå og håper du har fått den :)

      Slett
  2. Glede oss masse masse :)

    SvarSlett
    Svar
    1. D jer me o❤️blir kjempe kos å feira att me dokke❤️

      Slett
  3. Oss gleda oss utrulig masse til bryllupshelga i august�� dokke e et kjempeflott par både på inn og utsida. Det e so godt å sjå kor gode dokke e med kvarandre sjøl når livet storma

    SvarSlett
  4. ...som verst! Sette so utrulig stor pris på dokke ��
    Iren

    SvarSlett
    Svar
    1. Ååå tusen takk kjære du❤️ me glede oss masse t å få feira att me dokke! Å me sette kjempe store pris på dokke og❤️

      Slett

Takk for at du leser:)
Blir glad om du vil legge igjen en liten hilsen....