mandag 12. mai 2014

Inspirasjon til bryllupet ♥

God mandag!

Jeg har startet uken bra med et par timer på treningssenteret og sitter nå å slapper av i sofaen med en kopp kaffe. Den smaker ekstra godt når en er litt sliten! Her jobbes det litt med bryllupet og i helgen har vi laget masse DIY pynt som som skal bli borddekorasjoner. Er glad jeg har en handy mann som ordner det meste slik jeg vil. Jeg lager en plan og han fikser :) Det er alltid greit, men må legge til at han synes det er gøy selv også. Vi har fylt små potter med betong og støpt fast grener. Disse har vi sprayet hvite og her skal det henge både bling, lys og papirduer m.m. En aldri så liten borddekorasjon litt uten om det vanlige.

Jeg tenkte å dele litt bryllups inspirasjon med dere idag. Sommeren nærmer seg og den bringer alltid med seg mange vakre bryllup ♥ Det finnes et hav av bryllups sider hvor en kan finne  inspirasjon, og igjennom planleggingen har jeg samlet med meg en del bilder som ihvertfall gir meg inspirasjon til mitt bryllup.

Brudekjolen min kom på fredag og den passet perfekt! Så nå henger den så fint og venter på den store dagen! Ååh som jeg gleder meg ♥

Har laget noen collager som kanskje kan være til inspirasjon til andre kommende bruder også.

Kjolen jeg har valgt er ikke på disse bildene her. Noe må jo være en overraskelse :)





Noen sider hvor jeg henter inspirasjon og har lånt bilder fra er The Norwegian wedding blog, Once Wed og Wedding Chicks !

Det er bare å bla igjennom sidene og nyte all den fine inspirasjonen!

Ha en strålende fin uke alle sammen ♥


Klem

1 kommentar:

  1. Jeg elsker brylluper!!
    Sååå mye fint du viser frem!! Dere har en fantastisk dag foran dere <3
    Vi har 4 års bryllupsdag i sommer:) Det var en stooor dag!!!

    SvarSlett

Takk for at du leser:)
Blir glad om du vil legge igjen en liten hilsen....