onsdag 7. mai 2014

Jeg ser deg himmel skatten min ♥

Jeg ser deg så godt for meg,
store åpne øyne, og nydelige smil som varmer hele meg.
Dine runde kinn og bløte hud,
Jeg ber hver dag til en Gud.

Jeg ber om at mirakler må skje,
selv om jeg vet, at jeg ikke deg mer får se.
Idag gråter jeg så inderlig etter deg,
jeg skulle så gjerne ha sittet og holdt om deg.

Idag skulle jeg ha gitt deg din første grøt,
en milepæl som er så utrolig søt!
Jeg ser deg slik for meg,
sitte i den lille stolen, og sprute grøten over hele meg.

Jeg holder bildet og stryker på deg,
det er nesten som om jeg kan kjenne deg.
Dine tydelige små muskler, de markerte gutte formene,
jeg minnes deg så sterkt i de store stormene!

4 måneder er du idag,
mamma og pappa prøver å være sterke ilag.
Natten og dagen har vært fylt med alle tårene, 
tårene etter savnet av å kunne stryke de myke gode lårene.

Jeg føler at du er her sammen med oss,
jeg tror at du passer på alle oss.
Du hjelper meg å fortsette livet mitt,
for jeg vil så gjerne også, leve livet ditt ♥

                                       Cecilie


Klem

7 kommentarer:

  1. Nydelig dikt,Cecilie! <3 Du sett så gode ord på tankane og følelsane dine, så ekte og ærlig, tårene trillar her eg sit... Kjenner så inderlig med dåkke i sorga, tenker på vakre Jonathan og tenker på alt skulle vore... <3 Eg vil vere her saman med deg, gå saman med deg og leve livet saman med deg, vennen min <3 Er så glade i dåkke <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tårene trille av dei nydelige ordå dine t meg o kjære gode du <3 eg e så gla for å ha dokke så fantastiske venner som gir meg styrke kvar dag <3 alt e så annerledes enn det skulle vært ja, og d e vondt å veta at dokke o kjenne på smerten å tapet. Men og så rørande at jonathan e i hjertet dokkas o <3 tusen takk for dine nydelige ord både her å på tlf, du røre meg <3 så takknemlig for dokke!! Kjempe stor gla i deg klem tebake

      Slett
  2. Nydelig og rørende dikt <3

    SvarSlett
  3. Lese et nydeligt dikt om et stort savn itte Lille Engelen dokkas, detta sko ingen foreldre måtta oppleva, dokke e sterke ! frysningane komme å tårene trille.
    Jonathan ♡

    SvarSlett

Takk for at du leser:)
Blir glad om du vil legge igjen en liten hilsen....