lørdag 24. januar 2015

Jeg tilbringer lørdagskvelden...

her på jobb, ombord på Transocean Barents.

Bildet er lånt fra google.no

Jeg har denne gangen tatt et stort steg og reist ut på en nesten full tur, 12 dager ihvertfall :) Jeg er også på nye farvann denne turen, nemlig flyterigg isteden for faste installasjoner som jeg vanligvis bruker å jobbe på. Har vært litt rundt om på ulike flytere før, men det begynner å bli mange år siden. Det er ikke store forskjellen, annet enn at det er en del travlere på flyt, grunnet mindre kokker på antall POB (personer ombord). Her lager jeg mat som skal mette over 120 mager 2 ganger for dag, så her er det mer enn nok å gjøre kan du si! Men det går veldig fint så langt :) Veldig fin arbeidsplass og ikke minst kjekke kolleger :) Alltid spennende å reise til nye plasser, møte nye kolleger og komme inn i deres rutiner.

Men det er veldig annerledes å reise på jobb nå i forhold til før. Det er ekstremt krevende å ha 100% fokus på jobben, sette seg inn i ny arbeidsplass, fokus på HMS og samtidig ha klokka i hælene for å levere gode måltid, når kroppen og hode har vært så nedkjørt og slått i bakken siste året. Så jeg er stolt over meg selv, når jeg "hopper i det", og tar større steg på jobb fronten for hver gang! Og ikke minst gir det en stor mestringsfølelse når jeg klarer det! 
Mitt mål er å komme tilbake i 100% jobb, klare å mestre de oppgavene som før var helt naturlig i min hverdag, og føle at jeg er tilbake i sporet. Selv om det ikke alltid føles slik, vil jeg vise for meg selv at jeg er kommet styrket ut av dette, jeg får til det jeg vil, og setter meg nye mål. Små mål, men som hjelper meg på veien tilbake til en hverdag som var nesten som før. Bare med en stor erfaring rikere på både godt og vondt.

Helgens store begivenhet offshore er jo lørdags bingoen og i dag hadde jeg vinner lykken og drar hjem 1000 kroner rikere også :) Det er jo en liten bonus! Alltid like gøy :)

Neste uke blir det nattskift og så hjem til mine 2 beste hjemme ♡
Åååå den følelsen er fantastisk! Gleder meg!

Men enn så lenge, mange timer jobb først!

Ha en fin lørdagskveld!

Klem

1 kommentar:

Takk for at du leser:)
Blir glad om du vil legge igjen en liten hilsen....