torsdag 2. oktober 2014

Dag 2. Heart

( Dette er en del av Capture your grief utfordringen. For å forstå litt mer av hva jeg deler i dagene fremover, kan du lese om prosjektet i dette innlegget her. )


Today’s subject is inspired by the poem “I Carry Your Heart” by E.E. Cummings. Let’s flood the world with a sea of hearts in honour of all the children that we are dedicating this project to. Who are you carrying in your heart? Draw a heart to represent your own heart and write your children’s names in the center of your heart. If you did not name your children, just draw the number of hearts that you need to represent each life that you have carried. 




Mitt bidrag til dagens tema Heart er dette bildet. To hjerter, et for hvert av barna vi bestandig bærer med oss ♥ ♥. En skatt i hjertet, og heldigvis en skatt på jord! 
Disse hjertene lagde vi sammen alle 3 da vi gikk en søndagstur tidligere i vår. Leah elsker å tegne hjerter i sanden!

Hver gang jeg går tur i sanden, må jeg tegne et hjerte for barna mine som jeg elsker så høyt. Det er en fin måte å stoppe opp noen minutt og minnes Jonathan, kjenne på lykken og berikelsen av å ha Leah her sammen med oss og bli varm i kroppen av å kjenne på kjærligheten jeg har for mine barn. 


Mitt hjerte er så fullt med kjærlighet! Mer kjærlighet enn noen gang! Når man opplever døden på nært hold, får man også oppleve hvor mye kjærlighet som følger med døden.
Selv om mitt hjerte ble knust av å miste mitt barn, selv om det trykker og er smertefullt, selv om det kjemper og banker veldig hardt....fortsetter det å slå....nettopp pga all kjærligheten jeg har, ved å ha en dyrebar skatt så godt gjemt der inne ♥ Kjærligheten for Leah, kjærligheten for min mann og kjærligheten for familie og venner.
All denne kjærligheten er den som driver meg videre, den som lærer meg nye ting om livet hver dag. 
Han lå under mitt hjerte i 9 måneder, så lenge som hans liv varte, nå bor han i mitt hjertet for ALLTID ♥

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du leser:)
Blir glad om du vil legge igjen en liten hilsen....