mandag 6. oktober 2014

Dag 6. Books

( Dette er en del av Capture your grief utfordringen. For å forstå litt mer av hva jeg deler i dagene fremover, kan du lese om prosjektet i dette innlegger her ).

So many of us turn to reading in the wake of the death of our children. We take solace in other people’s words, stories, journeys and wisdom. Have you read any books that have helped in this journey of healing after loss? They don’t have to be specifically about the death of a child, just anything that helped you. Share about how they helped you and what you loved about them. 



Sommerlandet er en bok jeg fikk av en god tante like etter vi mistet Jonathan. Denne lille fortellingen har formidlet håp og trøst til mange som har mistet noen de er glad i.
For meg var det magisk å få lese denne historien! Jeg satt med så mange spørsmål! Hvor er gutten min nå? Hva skjer etter døden? Har han det bra? Finnes det en himmel? Hvordan var øyeblikket i det hans liv gikk tapt? Vil jeg noen gang få møte skatten min igjen?

Jeg fikk mer og mer spørsmål etter hver side som jeg leste. Men det fantastiske er, at jeg fikk svar hver gang jeg bladde om. Denne boken har gitt meg et stort håp om at reisen til himmelen er vakker, at gutten min danser på den varme sommersletten, sammen med mange andre engle barn.De har det godt ♥

Boken ble lest på 10 min, og når jeg var ferdig satt jeg igjen med en helt annen ro...En tro på at gutten min har det bra der han er, og et håp om at vi en dag vil møtes igjen ♥

Anbefaler denne boken til de som har mistet noen de er glad i. Spesielt et barn. Jeg var så takknemlig for å få denne i gave, og få muligheten til å lese denne i den tiden jeg trengte det mest.

Dette er ingen bok fra virkeligheten, men en bok om hvordan forfatteren tror denne reisen er. Og det er så godt å kunne slå seg til ro med at "slik er det"! Slik ønsker jeg å tro at veien til himmelen er.....


Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du leser:)
Blir glad om du vil legge igjen en liten hilsen....