tirsdag 7. oktober 2014

Dag 7. Sacred place

( Dette er en del av Capture your grief utfordringen. For å forstå litt mer av hva jeg deler i dagene fremover, kan du lese om prosjektet i dette innlegget her ).

Do you have a special place that you visit to “be” with your children? A place that you feel connected to?



I nærheten av der jeg bor er det en fin liten plass der havet noen ganger stormer, andre ganger er det Helt stille. Det er bare natur, himmel og hav så langt jeg kan se og der finner jeg fred.
Solnedgangen er helt fantastisk her når den går ned i havet. Det ligger en fin liten hjertestein som jeg ofte sitter og tenker, kjenner på følelsene, slipper de ut, og føler meg nær vår lille hjertevenn 💜
Det er deilig å se og kjenne på energien i naturen og tenke på, at en plass der ute, er skatten min og følger med oss.

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du leser:)
Blir glad om du vil legge igjen en liten hilsen....