onsdag 1. oktober 2014

Capture your grief. Dag 1. Sunrise

Capture your grief = Fang din sorg.

Det er et vakkert prosjekt, australske Carly Marie Dudley har skapt.
Jeg kom over bloggen hennes i vår, Carly Marie skriver så varmt,vakkert, og rørende. Det er så mye erfaringer, klokskap, og trøst i det hun skriver. Hun gir meg håp og tro på at livet en dag blir bra igjen, og hun gir meg styrke med ordene sine om hvordan hennes reise gjennom denne prosessen har vert.
Et av de mange prosjektene hun jobber med er b.l.a temaet om å bryte stillheten rundt barn som dør i mors liv, dødfødte eller i kort tid etter fødsel. Og det er noe jeg også brenner for! Det er jo mye av grunnen til at jeg ønsket å begynne å blogge, stå frem å være åpen om hva vi har opplevd, for at dette temaet skal komme frem i lyset. Sorgen over et tapt barn, et barn som ikke har fått oppleve livet på utsiden av magen, er så ubeskrivelig smertefull og ensom. Og kan man da få temaet mer opp og frem, kan kanskje hjelpen bli bedre, flere kan forstå, og sorgen kan (om ikke mer enn bittelitt!), bli litt lettere og bære.

Oktober er måneden for bevisstgjøring av spedbarnsdød og død i mors liv. I den forbindelse ønsker Carly Marie å inspirere sørgende foreldre til å delta på utfordringen som hun har kalt Capture your grief.

Her er hva hun skriver om utfordringen:


Welcome to Capture Your Grief for October 2014
WHAT IS CAPTURE YOUR GRIEF? Capture Your Grief is a mindful healing project for anyone who is grieving the death of a baby or child of any age or gestation. If you are not grieving the death of a child but a loved one and would like to raise awareness for the bereaved parents community, we welcome you to take part as well to help us spread the word about our community.
Capture Your Grief is a beautifully poignant act of remembrance and awareness.. There are 31 subjects, one for each day in the month of October. You are invited to share a photo that captures your journey with each daily subject that inspires your heart. You are welcome to take new photos or use ones from the past. Capture Your Grief is about exploring your grief and discovering more about your thoughts to aid in your journey of healing and personal growth. Many of you will be using this project for different reasons. Some will be taking part purely to give others a glimpse in to what it is like to live a life of grief, others are wanting to explore their grief more and some of you may be here with a spirit of adventure to help break the silence surrounding the death of babies and children. 
Når jeg begynte å lese bloggen hennes og så fjorårets Capture your grief prosjekt, tenkte jeg at når oktober kommer i år, vil jeg delta. Jeg har ikke satt meg inn i alle temaene, og tenker at det får jeg ta litt dag for dag. Å ta opp et tema hver dag denne måneden og kjenne etter hvilke tanker og følelser jeg har rundt akkurat dette. Kanskje er jeg ikke med på alle, noen passer kanskje ikke denne dagen, det er kanskje andre ting jeg har mer behov for å plassere, kjenne og føle på akkurat da, og det er helt greit. Det er en avslappet prosjekt, som kun skal være med for å hjelpe meg selv i sorgprosessen. Noen dager deler jeg kanskje bare et bilde som er beskrivende for meg, andre dager har jeg kanskje mer jeg ønsker å dele rundt bildet og temaet. Vi får se!
Jeg tror det blir en fin måned ved å delta i dette prosjektet. En måned til å stoppe litt opp i hverdagen og la det være som en liten hjelper i denne prosessen, og kanskje skape noe vakkert utav det vonde. Jeg tror at det kan være til god hjelp for meg på denne veien jeg må gå.
Hvis du ønsker å lese mer om Carly Marie og denne utfordringen kan du lese HER.
Mitt bilde til første dag i dette prosjektet, Sunrise :

De tøffeste stundene er ofte i det jeg våkner om morgenen. Jeg er takknemlig for hver nye dag jeg får våkne opp, frisk og med de jeg elsker rundt meg ♥
Men allikevel kjenner jeg at kroppen fortsatt er sliten, selv etter nattens hvile. Savnet og sorgen tar mye av energien min, og heller ikke denne morgenen kunne jeg si: Heldigvis var det hele bare en vond drøm....
Men solen er balsam for sjelen! Jeg griper hver nye dag så godt jeg kan og en vakker soloppgang gir fantastisk ny energi! Idag var det dessverre ikke særlig med sol når vi våknet. Men idet jeg bar min lille solstråle opp i 2.etg kom det inn noen varme solstråler gjennom vinduet og Leah ropte SOOOL!DET ER SOL IDAG MAMMA ☻
Den forsvant dessverre like fort som den kom, så jeg fikk ikke knipset et soloppgang bilde idag. Men jeg valgte heller å dele et bilde av min vakre solstråle som hver dag løfter meg opp og frem, som er min nydelige "soloppgang" hver eneste morgen ♥

Det blir nok mye om dette temaet i dagene fremover denne måneden. Men jeg lover at det kommer mer om både bryllupet og litt nytt på interiørfronten her hjemme etter hvert. Kanskje innimellom dette prosjektet også. Vi får se hva tiden strekker til☻

Ha en fin natt alle lesere!

Klem

11 kommentarer:

  1. Hei kjære søkeren Jeg er Mr. Stephen Brown ved navn og jeg er eieren av Trust Funds Verden lån selskapet. Til ære for mine store gjerninger, vil jeg gjerne at du skal vite at jeg gir ut all slags lån du noensinne kunne tenke på i bare en lav rente på 3%. Skynd deg nå og gjelder for din presserende lån, slik at vi vil få lån i gang. Kontakt oss i dag på: trustfunds402@yahoo.com Søk om lån i dag og få det så fort som du ønsker det. * STEPHEN BROWN *

    SvarSlett
  2. Vitnesbyrd om hvordan livet mitt ble transformert (mary.judy555@gmail.com)

    Hei venner!!! Jeg heter Anette Anita Ann. jeg vil vitne om den gode låneutlåner som viste meg lys etter at jeg ble lurt av 2 forskjellige internasjonal internasjonal utlåner, de lover alle å gi meg et lån etter at jeg har betalt mange avgifter som gir ingenting og utgjorde ingen positive resultater. jeg mistet mine harde tjene penger og det var totalt 8000USD. En dag da jeg surfer på Internett, så jeg frustrert da jeg kom over en vitnesbyrdskvinne som også ble scammed og til slutt knyttet til et legitimt lånefirma kalt Mary Judy Financial Loan Service og e-post (mary.judy555@gmail.com) hvor hun endelig fikk lånet hennes, så jeg bestemte meg for å kontakte det samme lånefirmaet og deretter fortalte dem historien min om hvordan jeg har blitt scammed av 2 forskjellige långivere som gjorde noe annet enn å lære meg mer smerte. Jeg forklarer for virksomheten via post og alt de fortalte meg var å gråte ikke mer fordi jeg vil få lånet mitt i deres firma, og jeg har også gjort det riktige valget om å kontakte dem. Jeg fylte på søknadsskjemaet og fortsatte med alt som ble bedt om meg, og til mitt sjokk fikk jeg et lån på $ 65,000.00 Dollars av dette flotte selskapet (Mary Judy Loan Service) ledet av fru Mary Judy Gud fryktende kvinne og her er jeg i dag glad fordi dette selskapet har gitt meg et lån så jeg gjorde et løfte til meg selv at jeg vil fortsette å vitne på internett om hvordan jeg fikk lånet mitt. Trenger du et lån raskt? vennligst kontakt dette flotte firmaet nå for lånet ditt via e-post: (mary.judy555@gmail.com) hun er snill oppmuntre. Lykke til.

    SvarSlett
  3. TESTIMONY OF HOW I GJORT MIN LÅN FRA EN LEGIT LÅN LÅNER

    Jeg heter Daniel Egil Einar, en borger i Bergen. Jeg har blitt scammed av 4 forskjellige internasjonal internasjonal utlåner, de lover alle å gi meg et lån etter at jeg har betalt flere avgifter som ikke gir noe og utgjorde ikke noe positivt resultat. jeg mistet mine harde tjene penger. En dag da jeg surfer på internett med tårer i øynene, kom jeg over et vitnesbyrd om mannen som også ble scammed og til slutt ble knyttet til et legitimt lån selskap som heter MARY JUDY LOAN SERVICES (mary.judy555@gmail.com) hvor han endelig fikk lånet hans, så jeg bestemte meg for å kontakte det samme lånefirmaet og deretter fortalte dem historien min om hvordan jeg har blitt scammed av 4 forskjellige lån långivere som gjorde noe annet enn å få meg mer smerte. Jeg forklarer for virksomheten via post og alt de fortalte meg var å gråte ikke mer fordi jeg vil få lånet mitt i deres firma, og jeg har også gjort det riktige valget om å kontakte dem. Jeg fylte på søknadsskjemaet og fortsatte med alt som ble bedt om meg, og jeg fikk et lån på $ 270,000.00 Dollars av dette flotte firmaet (MARY JUDY LOAN SERVICES), administrert av Gary Mark, og her er jeg glad i dag fordi MARY JUDY LOAN TJENESTER har gitt meg et lån, så jeg gjorde et løfte til meg selv at jeg vil fortsette å vitne på internett om hvordan jeg fikk lånet mitt. Trenger du et lån snarest vennligst kontakt MARY JUDY LOAN SERVICES nå for lånet ditt via e-post: mary.judy555@gmail.com

    KONTAKT
    MARY JUDY LOAN SERVICES
    E-post: mary.judy555@gmail.com

    SvarSlett
  4. Jeg lover å dele dette låns vitnesbyrd på grunn av gudfavn i mitt liv

    Hallo,
     
     Jeg er Cathrine Cecilie Eli, som for tiden bor i Nordland, Norge. Jeg er enke i øyeblikket med fire barn og jeg ble sittende fast i en økonomisk situasjon i mai 2015 og jeg trengte å refinansiere og betale regningene mine. Jeg prøvde å søke lån fra ulike lånefirmaer både privat og bedrift, men aldri med suksess, og de fleste banker nektet min kreditt. Men som Gud ville ha det, ble jeg introdusert til en Guds kvinne som en privat låneutlåner som ga meg et lån på 850 000 USD, og ??i dag er en bedriftseier og mine barn har det bra i øyeblikket, hvis du må kontakte et firma med referanse til sikring av et lån uten sikkerhet, ingen kredittsjekk, ingen co-signer med bare 3% rente og bedre tilbakebetaling planer og tidsplan, vennligst kontakt Mrs Mary Judy (mary.judy555@gmail.com) Han vet ikke det som gjør dette, men jeg er så glad nå, og jeg bestemte meg for å la folk få vite mer om henne, og jeg vil at Gud skal velsigne henne mer. Du kan kontakte henne via sin epost: mary.judy555@gmail.com

    SvarSlett
  5. TESTIMONI PÅ HVORDAN HAR DU MITT LÅN

    God dag, jeg heter Frank Fredrik Frode Jeg er statsborger i Egersund Rogaland Jeg vil vitne om den gode Lånutlåner som viste meg lys etter å ha blitt bedraget av 4 forskjellige internasjonal utlåner, de lover alle å gi meg et lån etter får meg til å betale mange avgifter som ikke gir noe og utgjør ikke noe positivt resultat. jeg mistet mine harde tjene penger og det var totalt 10.000USD. En dag da jeg surfer på internett, så jeg forundret meg når jeg kom over et vitnesbyrd som også ble scammed og til slutt knyttet til et legitimt låneselskap som heter MARY JUDY LOAN SERVICE (mary.judy555@gmail.com) hvor han endelig fikk sin lån, så jeg bestemte meg for å kontakte det samme lånet selskapet og deretter fortalte dem historien min om hvordan jeg har blitt scammed av 4 forskjellige långivere som gjorde noe annet enn å lære meg mer smerte. Jeg forklarer for virksomheten via post og alt de fortalte meg var å gråte ikke mer fordi jeg vil få lånet mitt i deres firma, og jeg har også gjort det riktige valget om å kontakte dem. Jeg fylte på søknadsskjemaet og fortsatte med alt som ble forespurt om meg, og jeg fikk et lån på $ 600,000.00 Dollars av dette store firmaet (MARY JUDY LOAN SERVICE} administrert av Mary JUDY og her er jeg i dag lykkelig med familien min fordi MARY JUDY LOAN SERVICE har gitt meg et lån, så jeg gjorde et løfte til meg selv at jeg vil fortsette å vitne på internett om hvordan jeg fikk lånet mitt. Har du behov for et lån raskt? Vennligst kontakt MARY JUDY LOAN SERVICE nå for lånet ditt via e-post: (mary.judy555@gmail.com) Jeg tror at andre mennesker også gir vitnesbyrd om samme ærlige utlåner

    SvarSlett
  6. vitnesbyrd om livet mitt på hvordan jeg fikk lånet mitt


    Mitt navn er Irene Janne Jenny Jeg bor i Norge Bodø og livet er vel verdt å leve komfortabelt for meg og min familie nå og egentlig har aldri sett godhet vist meg så mye i mitt liv som jeg er en mor som sliter med tre barn, og jeg har har gjennomgått et problem så alvorlig som mannen min fant en forferdelig ulykke sist to uker, og legene sier at han må gjennomgå en delikat kirurgi for at han skal kunne gå igjen og jeg ikke kunne betale regningene, da gikk operasjonen din til banken for å låne og avvise meg og si at jeg ikke har kredittkort, derfra løper jeg til min far, og han var ikke i stand til å hjelpe, da da jeg surfer gjennom yahoo svar og emne, og jeg kom over en utlåner, Mary Judy, tilbyr lån til rimelig rente og jeg har hørt om så mange svindel på internett, men i denne desperate situasjonen hadde jeg ikke annet valg enn å gi det et forsøk og overraskende det var alt som en drøm, jeg fikk en lån på 150.000 euro og jeg betalte for min mann kirurgi og takk Gud i dag er bra, og du kan gå og jobber og byrden er lengre så mye på meg mer, og vi kan mate godt og familien min er glad i dag, og jeg sa til meg selv at jeg vil sørge høyt i verden av Guds underverk til meg gjennom denne utlåner GUD frykt fru, Mary Judy, og jeg vil råde noen i ekte og seriøst lånbehov for å kontakte denne gudfryktige kvinnen på (mary.judy555@gmail.com) gjennom .. og jeg vil ha dere alle å be for denne kvinnen for meg.

    Takk
    E-post: mary.judy555@gmail.com

    SvarSlett
  7. vitnesbyrd om livet mitt på hvordan jeg fikk lånet mitt


    Mitt navn er Irene Janne Jenny Jeg bor i Norge Bodø og livet er vel verdt å leve komfortabelt for meg og min familie nå og egentlig har aldri sett godhet vist meg så mye i mitt liv som jeg er en mor som sliter med tre barn, og jeg har har gjennomgått et problem så alvorlig som mannen min fant en forferdelig ulykke sist to uker, og legene sier at han må gjennomgå en delikat kirurgi for at han skal kunne gå igjen og jeg ikke kunne betale regningene, da gikk operasjonen din til banken for å låne og avvise meg og si at jeg ikke har kredittkort, derfra løper jeg til min far, og han var ikke i stand til å hjelpe, da da jeg surfer gjennom yahoo svar og emne, og jeg kom over en utlåner, Mary Judy, tilbyr lån til rimelig rente og jeg har hørt om så mange svindel på internett, men i denne desperate situasjonen hadde jeg ikke annet valg enn å gi det et forsøk og overraskende det var alt som en drøm, jeg fikk en lån på 150.000 euro og jeg betalte for min mann kirurgi og takk Gud i dag er bra, og du kan gå og jobber og byrden er lengre så mye på meg mer, og vi kan mate godt og familien min er glad i dag, og jeg sa til meg selv at jeg vil sørge høyt i verden av Guds underverk til meg gjennom denne utlåner GUD frykt fru, Mary Judy, og jeg vil råde noen i ekte og seriøst lånbehov for å kontakte denne gudfryktige kvinnen på (mary.judy555@gmail.com) gjennom .. og jeg vil ha dere alle å be for denne kvinnen for meg.

    Takk
    E-post: mary.judy555@gmail.com

    SvarSlett
  8. Hei alle sammen

    Mitt navn er Kirsten Robert Roger, jeg er her for å vitne om hvordan jeg fikk boliglånet mitt fra MARY JUDY LOAN SERVICE etter at jeg søkt flere ganger fra ulike boliglån långivere. Jeg hadde behov for et presserende boliglån for å starte en bedrift, og jeg søkte fra ulike boliglån långivere som lovte å hjelpe, men de ga meg aldri boliglånet. Inntil en venn av meg introduserte meg til MRS MARY JUDY som lovte å hjelpe meg og faktisk han gjorde som han lovet uten noen form for forsinkelse. Jeg trodde aldri at det fortsatt er pålitelige boliglånsgivere før jeg møtte MRS MARY JUDY, som faktisk er hjulpet med boliglånet og forandret min tro. Jeg vet ikke om du på noen måte trenger et ekte og presserende boliglån, kan du kontakte MARY JUDY LOAN SERVICE via firmaets e-postadresse: mary.judy555@gmail.com

    SvarSlett
  9. Det er folk, jeg er her for å erklære at jeg aldri vil glemme dagen da damen fortalte meg at "vi skal kreditere bankkontoen din med et lån på 950.000 for å utføre mine prosjekter." Det var en stor lettelse. Jeg følte meg som å gråte. Uansett omstendighetene deres, Kredittkreditt 2.000 / 10.000.000. Hvis interessert Email: jannyhamy@gmail.com Hva er App: +2349038470654 Takk, Harlen Triplett

    SvarSlett
  10. Dette er en åpen invitasjon for dere alle til å bli en del av den største organisasjonen i verden og nå toppen av karrieren. Når årets rekrutteringsprogrammer begynner og vår årlige høstfest er nesten for hånden. Stormesteren ga oss mandatet til alltid å nå mennesker som deg, så benytt anledningen og bli med i den store Illuminati-organisasjonen, bli med i vår globale enhet. Ta med de fattige, trengende og talentfulle til
    Fremtredenen av berømmelse og rikdom. Få penger, berømmelse, krefter, sikkerhet, få.
    anerkjent i din virksomhet, politiske karriere, stiger til det høyeste i hva du enn gjør
    Beskyttet åndelig og fysisk! Alt dette vil du oppnå i
    et glimt av øyne

    Illuminati har ingen tilknytning til Satanisme, Luciferisme eller noen religion. Mens våre individuelle medlemmer har lov til å følge uansett hvilken guddom de velger, opererer vi utelukkende til fordel for og beskyttelse av den menneskelige arten.

    Aksepterer du å være medlem av denne nye Illuminati verdensordenen?
    Ring & WhatsApp +19735567426
    📩 carlosmacdonald234@gmail.com

    SvarSlett
  11. Jeg vil dele med dere alle her om hvordan jeg får lånet mitt fra Herr Benjamin som hjalp meg med et lån på 400 000,00 euro for å forbedre virksomheten min. Det var lett og raskt når jeg søkte om lånet når ting ble grovt med virksomheten min. Benjamin gir meg lån uten forsinkelse. her er Mr Benjamin e-post / whatsapp-kontakt: +1 989-394-3740, lfdsloans@outlook.com.

    SvarSlett

Takk for at du leser:)
Blir glad om du vil legge igjen en liten hilsen....