torsdag 9. oktober 2014

Dag 9. In memory

( Dette er en del av Capture your grief utfordringen. For å forstå litt mer av hva jeg deler i dagene fremover, kan du lese om prosjektet i dette innlegget her ).

Have you done anything in memory of your child? Maybe it is something your created for them. 




Jeg har laget en minneramme med noen av de klærne vår lille venn brukte de dagene vi fikk ha han sammen med oss ♥ Det er godt å kunne ha en slik ramme hvor klærne, hånd og fotavtrykket, samt den lille hårlokken, blir bevart, og som vi kan åpne dersom vi trenger å ta og lukte på. Det var veldig sterkt å lage denne, men en fin og verdig stund å få skape noe fint utav de materielle tingene vi har igjen etter han ♥

Klem

1 kommentar:

  1. Rammen ble kjempefin og verdig. Kjøpte en slik ramme i påsken.....har ikke klart å sette meg ned for å gjøre den ferdig. Skulle ønske vi også fikk/kom på å klippe av en hårlokk, men vi har en bloddråpe fra gutten vår som festet seg på strikketeppet han lå i. Vet ikke om jeg klarer å ha rammen på veggen når jeg er ferdig heller.....Englemamma

    SvarSlett

Takk for at du leser:)
Blir glad om du vil legge igjen en liten hilsen....